Växjobostäder använder cookies för ge dig en bättre användarupplevelse. Genom att använda sidan godkänner du detta. ×
Växjöbostäder

Kundcenter

Vi finns här för att hjälpa dig! Du vet väl att du enkelt kan hantera dina boendeärenden via Boportalen. Här är det öppet dygnet runt alla dagar i veckan. Självklart är du alltid välkommen att ringa eller besöka oss. Det är på vårt Kundcenter, Hejaregatan 10 B, som du hämtar och lämnar nycklar vid in- eller utflyttning.
{alt_text}

Boportalen

I Boportalen hittar du som är hyresgäst information om ditt boende. Efter inloggning kan du hantera dina kontaktuppgifter, se dina avtal och hyresavier, boka tvättstuga, skapa serviceanmälan och mycket mera.

{alt_text}

Gör serviceanmälan i Boportalen

Gör din serviceanmälan smidigt och enkelt i Boportalen. Öppet dygnet runt!

{alt_text}

Gör serviceanmälan via e-post

När du gör en serviceanmälan via e-post, tänk på att ge oss en bra beskrivning för snabbare hantering.

{alt_text}

Telefontider

Du når oss på telefon måndag 07.30-16.30, tisdag 10.00-16.30, onsdag kl 07.30-16.30, torsdag kl 07.30-18.00, fredag 07.30-16.00. Avvikelser kan förekomma.

{alt_text}

Besök oss!

Du hittar vårt Kundcenter på Hejaregatan 10 B. Vi har öppet måndag 08.00-16.30, tisdag 10.00-16.30, onsdag 08.00-16.30, torsdag 08.00-18.00, fredag 08.00-16.00. Avvikelser kan förekomma.

{alt_text}

Säga upp avtal

Här kan du säga upp ditt avtal med BankId.

{alt_text}

Jourtelefon kväll/helg

Står vattnet och sprutar eller är det fara för dig eller fastigheten om det väntar till nästa vardag? För akuta fel kvällar och helger - ring: 0470-292 90. Under frågor & svar hittar du mer information,

{alt_text}

Detta kan du fixa själv!

Stopp i avloppet eller toaletten, behöver du byta en säkring eller rengöra en ventil - det klarar du galant på egen hand. Här finns både en utmärkt broschyr och flera fixa-själv-filmer som guidar dig.

{alt_text}

Problem med internet, TV och bredband?

Kontakta din tjänsteleverantör. Com Hem når du på telefon 90 222.

{alt_text}

Störs du av grannen?

Om du upplever akuta problem med störningar kvällar och helger - kontakta vår trygghetsjour på 010-470 51 84. Dagtid kontaktar du Kundcenter. Om du vill veta mer om störningar har vi samlat det under frågor & svar.

{alt_text}

Låst ute dig?

Om du låst ute dig eller tappat nyckeln, ring 010-470 51 84 dygnet runt. Du ska vid låsöppningen visa din legitimation och du debiteras kostnaden för öppningen.

{alt_text}

Frågor & svar

Här kan du hitta svaren på de flesta frågor du har om ditt boende.