Vi använder cookies för att ge dig en bättre användarupplevelse. Läs mer om cookies på denna webbplats. Jag godkänner ×
Växjöbostäder

Kundcenter

När du kontaktar oss på Växjöbostäder är det Kundcenter som hjälper dig. Du är alltid välkommen att höra av dig till oss. Det är på vårt Kundcenter, Hejaregatan 10 B, som du hämtar och lämnar nycklar vid in- eller utflyttning. Du vet väl att du kan hantera dina boendeärenden via Boportalen. Här är det öppet dygnet runt alla dagar i veckan.
{alt_text}

Obs!

Under pandemin är vårt Kundcenter endast öppet för bokade besök, med undantag för att lämna och hämta nycklar. Om du behöver ny nyckel/tagg, ska göra tapet-, färg- eller golvval vänligen boka tid.

{alt_text}

Note!

During the pandemic, our Customer Center is only open for booked visits, with the exception of leaving/picking up keys. If you need a new key / tag, look for a new wallpaper, color or floor, please make an appointment.

{alt_text}

Gör serviceanmälan i Boportalen

Gör din serviceanmälan smidigt och enkelt i Boportalen. Öppet dygnet runt!

{alt_text}

Serviceanmälan via e-post

Om du gör en serviceanmälan via e-post, tänk på att ge oss en bra beskrivning för snabbare hantering.

{alt_text}

Boportalen

I Boportalen hittar du som är hyresgäst information om ditt boende. Efter inloggning kan du hantera dina kontaktuppgifter, se dina avtal och hyresavier, boka tvättstuga, skapa serviceanmälan och mycket mera.

{alt_text}

Telefontider

Du når oss på telefon måndag 07.30-16.30, tisdag 10.00-16.30, onsdag kl 07.30-16.30, torsdag kl 07.30-18.00, fredag 07.30-16.00. Avvikelser kan förekomma.

{alt_text}

Besök oss!

Enbart bokade besök. Du hittar vårt Kundcenter på Hejaregatan 10 B. Vi har öppet måndag 08.00-16.30, tisdag 10.00-16.30, onsdag 08.00-16.30, torsdag 08.00-18.00, fredag 08.00-16.00. Avvikelser kan förekomma.

{alt_text}

Säga upp avtal

Här kan du säga upp ditt avtal med BankId.

{alt_text}

Jourtelefon kväll/helg

Står vattnet och sprutar eller är det fara för dig eller fastigheten om det väntar till nästa vardag? För akuta fel kvällar och helger - ring: 0470-292 90. Under frågor & svar hittar du mer information,

{alt_text}

Detta kan du fixa själv!

Stopp i avloppet eller toaletten, behöver du byta en säkring eller rengöra en ventil - det klarar du galant på egen hand. Här finns både en utmärkt broschyr och flera fixa-själv-filmer som guidar dig.

{alt_text}

Problem med internet, TV och bredband?

Kontakta din tjänsteleverantör. Com Hem når du på telefon 90 222.

{alt_text}

Störs du av grannen?

Om du upplever akuta problem med störningar kvällar och helger - kontakta vår trygghetsjour på 010-470 51 84. Dagtid kontaktar du Kundcenter. Om du vill veta mer om störningar har vi samlat det under frågor & svar.

{alt_text}

Låst ute dig?

Om du låst ute dig eller tappat nyckeln, ring 010-470 51 84 dygnet runt. Du ska vid låsöppningen visa din legitimation och du debiteras kostnaden för öppningen.

{alt_text}

Frågor & svar

Här kan du hitta svaren på de flesta frågor du har om ditt boende.