Vi använder cookies för att ge dig en bättre användarupplevelse. Läs mer om cookies på denna webbplats. Jag godkänner ×
Växjöbostäder

Kundcenter

När du kontaktar oss på Växjöbostäder är det Kundcenter som hjälper dig. Du är alltid välkommen att höra av dig till oss. Det är på vårt Kundcenter, Hejaregatan 10 B, som du hämtar och lämnar nycklar vid in- eller utflyttning.
{alt_text}

Öppet dygnet runt

Du vet väl att du kan hantera dina boendeärenden i Boportalen. Här är det öppet dygnet runt alla dagar i veckan.

{alt_text}

Kontakta oss

Du når oss på telefon 0470-59 90 00. Måndag 07.30-16.30, tisdag 10.00-16.30, onsdag kl 07.30-16.30, torsdag kl 07.30-18.00, fredag 07.30-16.00. Avvikelser kan förekomma.

{alt_text}

Besök oss

Du hittar vårt Kundcenter på Hejaregatan 10 B. Våra öppettider är >>

{alt_text}

Serviceanmälan via e-post

Om du gör en serviceanmälan via e-post, tänk på att ge oss en bra beskrivning för snabbare hantering.

{alt_text}

Säga upp avtal

Här kan du säga upp ditt avtal med BankId.

{alt_text}

Jourtelefon kväll/helg

Står vattnet och sprutar eller är det fara för dig eller fastigheten om det väntar till nästa vardag? För akuta fel kvällar och helger - ring: 0470-292 90. Under frågor & svar hittar du mer information,

{alt_text}

Låst ute dig?

Om du låst ute dig eller tappat nyckeln, ring 010-470 51 84 dygnet runt. Du ska vid låsöppningen visa din legitimation och du debiteras kostnaden för öppningen.

{alt_text}

Detta kan du fixa själv!

Stopp i avloppet eller toaletten, behöver du byta en säkring eller rengöra en ventil - det klarar du galant på egen hand. Här finns både en utmärkt broschyr och flera fixa-själv-filmer som guidar dig.

{alt_text}

Problem med internet, TV och bredband?

Kontakta din tjänsteleverantör. Tele 2 når du på telefon 90 222.

{alt_text}

Störs du av grannen?

Om du upplever akuta problem med störningar kvällar och helger - ring vår trygghetsjour 010-470 51 84. Dagtid kontakta Kundcenter. Trivs i ditt boende - så är här hjälps vi åt >>