Växjobostäder använder cookies för ge dig en bättre användarupplevelse. Genom att använda sidan godkänner du detta. ×
Växjöbostäder

27 aug, 2020 | Nyheter |

Vårt viktigaste uppdrag - den bästa hyresvärden för våra hyresgäster

Vi ha de senaste åren varit ute i våra bostadsområden och delat ut vår hyresgästenkät. Detta år knackar vi istället på den digitala dörren och ber våra hyresgäster om samma sak. I år är det lite extra pirrigt. För det innebär att vi för första gången frågar alla våra hyresgäster samtidigt och kan få en helt annan helhetsbild än tidigare.

Arbetet med hyresgästenkäten började 2016. Redan då visste vi att vårt allra viktigaste uppdrag är att vara våra hyresgästeras bästa hyresvärd. Men allt vi gör i vardagen strävar mot just det. Enkäten handlar om en sak - att lyssna på våra hyresgäster. Vad tycker dem är bra? Vad är mindre bra? Vad kan vi göra mer av för att boendet ska bli ännu bättre?

Vi gör vårt bästa för att möta önskemål och kloka idéer från våra hyresgäster. Utöver planerat underhåll och renoveringar, genomför vi varje år över 100 uppdrag som baseras på enkätsvaren. Men precis som alla behöver även vi prioritera. Med hjälp av svaren i enkäten får vi hjälp med det.

Vi tar till oss feedbacken och gör så mycket vi bara kan för att alla våra hyresgäster ska trivas som hyresgäst i våra områden.

Den 10 september mejlas årets enkät ut! 


Här är några exempel på vad vi gjort under året

 

 

  • Google+