Växjobostäder använder cookies för ge dig en bättre användarupplevelse. Genom att använda sidan godkänner du detta. ×
Växjöbostäder

1 jun, 2018 | För ett bättre boende |

Ännu bättre service och bemötande

Vår service och vårt bemötande är något som ni hyresgäster rankar högt i vår hyresgästundersökning, vilket gör oss både stolta och glada. Vi ser service och bemötande som en färskvara som måste uppmuntras, upprätthållas och utvecklas. Därför har vi det senaste året hållit en internutbildning om dessa frågor. På utbildningen har vi till exempel gått igenom vad som är viktigt när vi utför arbete inne i lägenheterna, hur vi kan blir bättre genom att jobba bättre internt och vikten av tydlig kommunikation för att undvika missförstånd.

Självklart fortsätter vi också vår entreprenörsskola där alla våra entreprenörer genomgår samma typ av utbildning.

God service och ett fint bemötande ska vara en självklarhet!

  • Google+
Automat:ee