Växjobostäder använder cookies för ge dig en bättre användarupplevelse. Genom att använda sidan godkänner du detta. ×
Växjöbostäder

Felanmälan

Ibland kan det hända att något i din boendemiljö inte fungerar som det ska. För att vi ska kunna åtgärda detta gör du som hyresgäst en felanmälan till oss.

Mina Sidor

Via Mina sidor kan du dygnet runt anmäla fel som rör din lägenhet, fastigheten eller tvättstugan. Observera att allvarliga fel alltid anmäls på telefon eller via personligt besök på vårt kundcenter.

Jour - Akuta fel på kvällar och helger

Skulle allvarliga akuta fel uppstå på kvällar och helger då vår kundcenter inte har öppet, ringer du vår Jour: 0470-29290.

Kontakta Kundcenter

Om du vill felanmäla något i lägenheten, fastigheten, tvättstugan eller ute på gården, kontaktar du oss via e-post, telefon 0470 - 59 90 00 eller besök vårt kundcenter. 
 

Så här gör du felanmälan via Mina sidor

Välj rubriken Hyresgäst på hemsidan

Under Din boendeservice (på höger sida), klickar du på pilen vid Vad vill du göra.

Välj Göra felanmälan i rullisten.

Välj grönmarkerad Mina sidor.

Skriv in dina inloggningsuppgifter och välj Logga in. Om du saknar dina inloggningsuppgifter, välj Skicka mina inloggningsuppgifter.

Välj grönmarkerad Gör din felanmälan här.

Välj grönmarkerad Felanmäl vid aktuellt objekt.

Fyll i alla uppgifter. Fält med röd * är obligatoriska fält.

Vid fältet ”övrig information”, kan du förtydliga din information till oss.
 

När du fyllt i uppgifterna, klickar du på Lägg till i min felanmälan.

Är det fler saker du vill felanmäla, lägger du in dem och klickar på Lägg till i min felanmälan igen.

Avsluta alltid genom att klicka på Skicka in felanmälan.
 

Automat:ee